Mosaic Site ES B2B

Passa al contingut

Encapçalament

Ets al contingut principal

FER-HO ÉS EL MÉS IMPORTANT

Perquè el cafè pot ser un factor positiu

CUIDEM EL MÉS IMPORTANT

Durant més de trenta anys, això ens ha guiat en la creació de valor compartit per a tots. Tenim un llarg camí per recórrer, però ja hem fixat el rumb. Estem més compromesos que mai amb el clima, la circularitat i les comunitats.

Consulta el nostre informe de sostenibilitat

The positive cup

ENS PREOCUPEM PER LES COMUNITATS

Transformem les nostres operacions des de dins perquè els agricultors, els treballadors i els agents interessats de la nostra cadena de valor siguin tractats de manera justa.

Més informació

Qualitat sostenible

Donem suport a més de 150.000 agricultors a través del nostre Programa AAA Sustainable Quality™

Generem resiliència

Millorem les condicions de vida dels agricultors AAA amb socis com Fairtrade

Reviving Origins

Restablim la producció de cafè a regions on havia desaparegut

ENS PREOCUPEM PEL CLIMA

Utilitzem el poder del cafè per regenerar la terra, ajudar a restablir els ecosistemes i augmentar la resiliència davant del canvi climàtic.

Més informació

Producció sostenible del cafè

El 93 % del nostre cafè procedeix del Programa AAA Sustainable Quality™

Agro
silvicultura

Hem plantat més de 5,2 milions d'arbres amb socis com Pur Projet

EL NOSTRE VIATGE CAP A NET ZERO

Compromesos a aconseguir zero emissions netes

ENS PREOCUPEM PER LA CIRCULARITAT

Ens comprometem amb els principis circulars prenent consciència de la nostra manera d'utilitzar els recursos naturals.

Més informació

FETES PER SER RECICLADES

Programa de reciclatge a 59 països.

UTILITZEM ALUMINI RECICLAT

Càpsules fabricades amb un 80 % d'alumini reciclat

ECO-DISSENY

Màquines eficients i dissenyades per a poder ser reciclades

LES NOSTRES ÚLTIMES NOTÍCIES

Descobreix les últimes novetats, iniciatives i millores sobre el terreny

DEL GRA DE CAFÈ AL GRA D'ARRÒS

DEL GRA DE CAFÈ AL GRA D'ARRÒS

Any rere any, convertim les teves càpsules reciclades en arròs, que després donem als Bancs d'Aliments de tota Espanya.

Saber més

ANÀLISI DE CICLE DE VIDA

ANÀLISI DE CICLE DE VIDA

Les etapes que més contribueixen a la nostra petjada de carboni són la preparació del cafè a casa i el cultiu del cafè verd. Per això optimitzem la quantitat precisa de cafè, aigua i energia.

Saber més

VALÈNCIA JA POT RECICLAR EN EL CONTENIDOR GROC

VALÈNCIA JA POT RECICLAR EN EL CONTENIDOR GROC

Gràcies al nostre projecte pilot COAALI, impulsat per l'ajuntament i la Generalitat Valenciana, reciclar les teves càpsules usades en el contenidor groc és possible a València i 54 municipis més. Ara, pots dipositar objectes com: paper d'alumini, gots de espelmes, caputxons de cava i, per descomptat, les teves càpsules Nespresso.